Bojkott!

Något förfärligt har inträffat!

Vi kommer denna säsong i ES inte att få se fler filmer från Hv71s "invasionsresor". Alltså ingen mer korgrillning, ingen mer lottförsäljning på bussen, ingen mer "buss nr 9 kommer aldrig komma fram". Det värsta av allt är att vi inte kommer att få se fler flaggor som bildar ett mönster...fuck!
Anledningen till detta är både hemskt och otroligt tråkig. Northbank supporters kommer inte att komma upp till hovet denna säsongen. Då de tycker att vi i DIF är lite elaka mot dem. Sen vill de inte ge oss några biljettintäkter heller. Tråkigt eftersom vi år SÅÅÅÅÅ beroende av att få hit deras wannabe hools och taskiga sångröster.

Nej nu ska jag vara ärlig! Vi vill faktiskt helst inte att ni kommer hit. Vi tycker inte om er på något sätt. Jag tror att jag talar för hela DIF när jag säger att jag jublar över att få slippa er i vår vackra stad. Fast egentligen märks ni inte så mycket. Minns aldrig att jag hört hv ta ton i hovet. Så, jag ber er att hålla hårt i denna bojkott och inte visa er innanför Stockholmstads gränser. Tack och bock!

Geniet i Northbanks talar ut i AB:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/hv71/article7681831.ab

Vi firar hv71s bojkott med tre starka HURRA!

HURRA HURRA HURRA!


/DJUUUUUUUUUUUUUUUUUU


Kommentarer
Postat av: Olle

Så jävla enkelt att ringa upp hon som grät ut i tidningarna i våras och fråga igen. Stackars liten.

2010-08-28 @ 08:35:23
Postat av: Ponken

En supporter stöttar, det är ju vad support betyder på alla möjliga språk även småländskan. Så alla deras fans som gillar när det går bra för laget kan ju sitta på Harrys och skriva om några av våra ramsor(byta ut DIF i texten mot hv). Jag tror Larsson och Bremberg kommer uppskatta att få in lite mer sånt till kommande säsong.

2010-08-30 @ 22:59:59
Postat av: Rickard

Lär er stava om ni ska "driva" en blogg. Det heter korvgrillning och inte kovg... Sen hur man utalar det är en annan femma. Hälsa Eksjö, Anderstorp och vad fan ställerna heter ni kommer ifrån, jävla bönder!!

Syns på torsdag på hovet; sist vi var där så vann vi guld!

2010-09-14 @ 15:26:27
Postat av: girken

det står korgrillning din sneräka, vad är ens meningen med att stava rätt om du själv är dyslektiker.

2010-09-15 @ 00:17:33
Postat av: oaks

Sen heter det även ställena och inte ställerna. Om Rickard inte gillar våran blogg så behöver han inte läsa den. Du är skit och det vet du om!

2010-09-17 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0