Är det såhär det känns att vara bajen?

Vi pratar lite hockey först...

Ser inte speciellt bra ut för DIF hockey just nu. Två raka 3-0 torskar! Värsta gnaget/bajen syndrome. Jag tror helt enkelt att DIF är sönderlästa i år. Vi försöker spela på samma sätt som förr året men kommer ingenstans. De övriga lagen i ES är bättre i ås och stoppar enkelt DIFs uppspel. Men men, många matcher kvar och det kommer vända. Det viktigaste är ändå att sålna ajk ligger sist! Hata!

Vi går raskt vidare till fussball!
4-4 hemma mot textilbögarna från borås. Anders Svensson är tjock och izuzuki är har skickat in ansökan till spårlöst försvunnen. Dembo gör en skit match. Ikpke gör bort sig några gånger. Kennedy kan man lita på och Petter G är KUNG! Räcker det?
I övrigt var det sjukt kallt och trist på stadion. Fick stå med det äldre gardet halva matchen. Mycket skrik på dommaren och gnäll på det mesta. Olle var i alla fall nöjd med sin nya vinterjacka.

JGF info:
Nästa resa blir Gefle borta på Söndag. Vi rullar 1 bil som redan är full. Dagen innan, alltså på Lördag så spelar DIF U på Stadion mot något lag som jag inte minns. Men ändå, Final i deras serie. Jag är där, är du?


//Forza DIF

Kommentarer
Postat av: Ponken

Är Olle nöjd så är jag nöjd!

2010-10-27 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0